Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
2021-08-23 / Dieter
Een digitale factuur en een domiciliëring zorgen voor een zekere administratieve vereenvoudiging. De laatste jaren wordt dit meer en meer gebruikt. Maar weet u waarom het zo makkelijk is?
Wij zoomen in op de technologische en ecologische voordelen.
Kort gezegd: een domiciliëring is een methode om uw facturen makkelijk en efficiënt te betalen. Het geld wordt automatisch van uw rekening gehaald door – bijvoorbeeld – uw energieleverancier, Mega.
Een domiciliëring zonder uw toestemming? Da’s niet mogelijk! Wij activeren geen enkele domiciliëring zonder uw toestemming. Als u een domiciliëring wil activeren, moet u een domiciliëringsmandaat invullen of moet u dit vermelden bij uw inschrijving.
U moet niet elke maand een overschrijving doen om uw factuur op tijd te betalen. Gedaan met overschrijvingsformulieren in te vullen! Maak plaats voor een snelle afhandeling! Anders gezegd: het is makkelijk, efficiënt en automatisch.
Als u kiest voor een domiciliëring,ontvangt u slechts één factuur per jaar, de afrekeningsfactuur. Zo werkt u mee aan een duurzame planeet.
De domiciliëring is een eenvoudige en makkelijke manier om al uw facturen op tijd te betalen. U vermijdt herinneringskosten op uw volgende voorschotfactuur.
Als u toch betaalt via domiciliëring én u een wenst een factuur te ontvangen, dan kan u kiezen voor een “e-invoice”.
U kan inloggen op uw online klantenzone myMega en deze opties aanvinken. U hebt namelijk de mogelijkheid om dit zelf te doen via uw persoonlijk profiel. Vul uw bankgegevens in en klaar is kees! U kan natuurlijk ook altijd één van onze medewerkers telefonisch (016/67 60 60) contacteren om u te helpen.
Bent u overtuigd? Twijfel dan niet om deze duurzaam en ecologische stappen te ondernemen!