Mega juicht de grotere prijzentransparantie op onze energiemarkt toe

Wij zijn verheugd over het feit dat de energiemarkt evolueert in de richting van meer transparantie. We hebben vrijwillig aanvullende acties ondernomen voor nog meer transparantie naar onze klanten toe. Mega is trots op de klantentevredenheid van 85%. In vergelijking met onze concurrenten, hebben we een voordeliger productenaanbod, inclusief verlengingstarieven. Dat blijkt uit een onafhankelijke studie van de CREG (Commissie voor de Regulering van Elektriciteit en Gas) van december 2020.

Lees het artikel “Mega juicht de grotere prijzentransparantie op onze energiemarkt toe”

Energiepremies in 2021: wat verandert er?

Onze energiefactuur vertegenwoordigt een groot deel van ons budget. Gelukkig bestaan er energiepremies waarmee je een deel van de kosten terugbetaald krijgt. Zo zijn er premies voor wanneer je renovaties uitvoert om de isolatie van je woning te verbeteren. Dankzij die premies kan je zowel op korte als lange termijn besparen. In dit artikel leggen we uit hoe dit werkt!

Lees het artikel “Energiepremies in 2021: wat verandert er?”

Transparante hernieuwingsprocedure

Meestal na 1, 3 of 5 jaar hernieuwt je energiecontract. Concreet wil dit zeggen dat je dan een andere (lagere of hogere) prijs zal betalen voor je energie. Ook na je hernieuwing zit je goed bij Mega. Uit een onafhankelijke studie van de CREG bleek namelijk dat Mega 15% voordeliger is dan haar concurrenten, hernieuwingstarieven meegerekend.

Lees het artikel “Transparante hernieuwingsprocedure”